onsdag 1 juli 2009

tydligen mer än en telefon


Ibland måste man fråga sig om det är värt allt arbete. Jag menar, hur vettigt är det att spela in en musikvideo på en iPhone? Rimligtvis så borde resultatet bli halvdassigt. Och visst bör det finnas ett bättre alternativ till att göra en indy-video. Självklart finns det bättre alternativ.
Nu är det ju ändå så att Apple's produkter är så hypade av oss nördar, och åter igen så är det vi ”10-procentare” som själ uppmärksamheten från ”di store”. Och jag kan inte låta bli att ta upp herr Ballmers lilla kommentar att ”iPhone inte är en speciellt bra produkt och inte kommer att dominera marknaden”. Nej, just det.
Finns det någon mobiltelefon som har blivit så uppmärksammad som iPhone. Nej. Finns det någon mobiltelefon som har den funktionalitet som iPhone. Nej, inte i närheten. Och som grädde på moset (ett ord): ZUNE. Kiss my fu....ing white ass, som min gode vän Andy sa.

/svannte

PS. Har läst några av mina äldre inlägg och måste erkänna att nivån har sjunkit. Eller rättare sagt, jag är kanske inte lika förbannad som jag tidigare. DS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar