måndag 8 december 2008

utan och med reklam

Så inhandlade man till slut en Premium-månad på Spotify. Detta eminenta lilla påfund som ett svenskt företag står bakom. Det är länge sedan som jag hittade ett program som jag är så glad för. Ja, Handbrake är i och för sig grymt bra och så är det gratis också. Men jag vete i fan om inte Spotify slår Handbrake på fingrarna. Nu är jag i alla fall ”ägare” till en månad med Spotify. Reklamfritt!

För dom som inte har kollat in Spotify, vilket jag rekomenderar alla IPRED-förespråkare att göra, så har Peter Esse gjort en liten film om programmet. Peter är mannen bakom tidningen iLove och podcasten Macradion. Tiden mellan dessa båda projekt ägnar han bl.a. åt att producera s.k. screencast som du hittar på Mactv.se. Och här nedan är hans screencast om Spotify.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar