tisdag 18 november 2008

byte av blogg

Jaha, så blev det ett byte till slut.
Sedan något år har jag bloggat via blogg.se. Allt har funkat helt ok, men hanteringen av vissa tjänster har varit sisådär. Bl.a. det här med att skriva bloggen via min iPhone. Det har inte funkat så bra och jag tycker inte man ska behöva vara någon form av html-nörd för att behöva skriva via en mobil.
Utöver det så har supporten varit helt obefintlig. Har vid upprepade tillfällen skrivit till den s.k. supporten på blogg.se och inte fått ETT ENDA svar. Och det är riktigt dåligt.
När det gäller "trovärdigheten" så uppfattar jag blogger som betydligt mer seriös. Men det är möjligt att jag har fel. Tycker ändå att de flesta användarna på blogg.se är ganska unga och det verkar som blogg.se satsar på dom yngre.
Nu är det väl inte någon större skillnad för er som läser min blogg via min hemsida. Däremot så blir det alltså inget skrivet på blogg.se

/svannte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar