fredag 21 november 2008

förvånad? gissa en gång!

I går när jag pratade med systersonen så tipsade han mig om en artist som finns bl.a. iTunes. Måste erkänna att jag blev mycket förvånad när han berättade vem det var: Steven Seagal.
Det var så att jag berättade om Spotify och att jag, via programmet, hittade en platta med Bruce Willis som jag letat efter i åratal. Och då började vi prata om skådisar och till slut kom Steven Seagal's namn upp.
Nu ska jag villigt erkänna att han inte tillhör mina favoritskådespelare. Men om jag vill se en "Bill & Ben"-film så är hans filmer perfekta.
Att han däremot skulle hålla på med musik hade jag inte aning om. Och ska jag var helt ärlig så är det faktiskt bra! Han kanske inte sjunger bäst i världen, men låtarna är helt ok och han spelar faktiskt bra. Så om du vill överraska någon med en udda julklapp så är en platta med Steven Seagal ett hett tips.

/svannte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar