torsdag 20 november 2008

kampen har börjat

Någon kanske har sett att jag är ”nykär” i programmet Spotify. För er som inte vet något om det så rekomenderar jag att gå in på www.spotify.com och kolla in programmet. Själv är jag stormförtjust i progammet eftersom det funkar så bra.
Som så många andra väntar jag nu bara på att Spotify ska komma för mobilen. Då kommer det att bli riktigt bra! Det innebär att man kan lyssna på i princip all möjlig musik. Ja, förutsatt att man är uppkopplad till internet.
För mig som har iPhone så är det här extra intressant eftersom jag har lite svårt att tänka mig att Apple kommer att ”släppa in” Spotify. Antagligen så har Apple något ess i rockärmen, för jag har svårt att tänka mig att dom skulle ge upp kampen med Spotify. Och skulle nyheten om ett sammangående komma skulle jag inte bli förvånad. Men det återstå att se.

/svannte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar